Kurum Kimliği ve Endüstriyel Reklam Uygulamaları
Kurum kimliği bir şirketin en önemli yatırımı ve varlığıdır. Günümüzde başarılı organizasyonlar oluşturmak, kalabalıktan sıyrılarak satışları arttırmak ve uzun süreli müşteri mutluluğu, sadakati yaratmak, kurumsallaşma sürecini tamamlamış tüm firmaların ortak hedefi haline gelmiştir. Kurum kimliği ve marka imajı oluşturmanın, bunu akıllara sokmanın ve korumanın en etkili yollarından birisi ise markanın ve logonun son kullanıcıya mümkün
Devamını OkuGüven mi? Maliyet mi? Cesaret mi?
Bir perakendeci için en önemli metriklerin başında her zaman mağaza sayısı gelmiştir ve gelecektir. Mağaza ise dört duvardan fazlasıdır, bir mobilya mağazası mesela, müşterinin hayalindeki o köşenin can bulduğu yerdir, bir süpermarketse bu mağaza, en önemli ihtiyaçlarını göz hizanızdaki raflara yerleştirildiği müşteriye zaman kazandıran bir hizmettir aynı zamanda. Yani bir mağaza asla 4 duvardan ibaret
Devamını OkuÜretim Sonrası Uygulamada Markanın Güvende Olması
Fabrika ve imalathanelerde üretim aşamasında iş sağlığı ve güvenliği çok önemli. Bununla ilgili son yıllarda devletin aldığı önlemler ile kurallar belirlendi ve standartlar oluştu. Bu sayede üreticiler artık daha bilinçli ve bu bilinç ile iç üretimde iş kazaları yıllara göre düşüş göstermekte. Üretici için bu hem hizmet kalitesi bakımından, ondan da önemli insan sağlığı için çok değerli.
Devamını Oku